Billetto annoncerer festival til at fejre genåbning af samfundet

Vaccinationerne er godt i gang og det forventes, at der småt lempes på restriktionerne i Danmark. Billet- og eventplatformen Billetto ønsker at fejre dette med den tre måneder lange festival "Together Again Festival". Festivalprogrammet består af over 900 events oprettet af arrangører over hele landet, og det hele starter i næste uge.

Bedre tider er lige om hjørnet! Together again festivalen er skudt igang og er kommet flyvende fra start for at støtte og promovere events skabt af arrangører på Billetto platformen. Et initiativ fra billetplatformen, der er kendt for deres online self-service værktøj, Billetto. Together again festival har til formål at puste ild i gløderne og fejre det historiske aspekt, der naturligt følger, når samfundet åbner.

Eventarrangører under denne festivalparaply vil være med-arrangører af denne unikke oplevelse sammen med Billetto. Som med-arrangør af festivalen vil Billetto rulle den røde løber ud for de arrangører, der har lyst til at være blandt de første, ved at give dem en konkurrencemæssig og logistisk fordel med at promovere disse events igennem Billettos egne kanaler. Disse events skal finde sted under den forventede genåbning af samfundet, mellem april og juni.

- “Together Again festivalen er mere end bare en festival. Det er en mættende oplevelse for alle sanser efter en periode, hvor vi har haft menneskelig modgang under de delvise og fulde lockdowns. Det er en mulighed for at hylde aktiviteten og sammenholdet i samspil med menneskets natur” siger Billettos CEO - Patrick Borre.

- “Spændende tider står foran os. Derfor hjælper vi eventarrangørerne med at komme forrest i køen, når vi snart ser en kæmpe efterspørgsel på oplevelser. Som et event-netværk hjælper vi arrangørerne med at forberede dem på en genstart af deres forretning på bedst mulig vis og puste liv i eventindustrien.” tilføjer Patrick.

Initiativet bag festivalen kommer fra analogien kaldet ketchup-effekten. Det stille øjeblik før samfundet åbner kan sammenlignes med situationen, hvor man vender bunden i vejret på en ketchupflaske. Først kommer intet ud, men når flasken rystes et par gange, så vælter det ud. Præcis som vi i dag har et underskud af events er det forventeligt, at vi inden længe flyder med oplevelser og eventdeltagere vil blive forkælet med muligheder - et overskud.

Together again festival initiativet på Billettos online billetplatform er frit for alle at deltage i og lige nu er det bedste tidspunkt at hoppe på toget, der er skabt ​ af events, som fejre, at ​ vi igen kan komme ud og bring befolkningen sammen igennem live oplevelser. Besøg www.togetheragain.dk for flere detaljer.

Omkring ‘Together Again’ festivalen

Ud fra ansvaret om at fejre samfundets genåbning med et brag, har Billetto skabt festivalen “Together again,” hvor de supporterer arrangører ved at promovere deres Billetto events der finder sted under den forventede genåbning af samfundet fra april til juni 2021. Billetto vil promovere arrangørernes events igennem flere digital kanaler - Social media kampagner og pressemeddelser til medier.

Together again festivalen er et 2021 initiativ fra Billetto - en online event opdagelsesplatform, der giver muligheden for at arrangere, promovere og deltage i events. Billetto er baseret i København, Danmark. For flere detaljer omkring Billetto, kan du besøge Billetto.dk.

Om Billetto

Billetto is a forward-thinking ticketing platform and events community of more than 3 million members across Europe. We're seeking to disrupt the old guard of ticketing by reducing fees, introducing innovative tech, integrating social media, and engaging users with beautiful design.

We offer smart self-service ticketing solutions that provide over 300,000 events with a plug-and-play ticket shop, helping event organisers sell tickets and promote events online, through mobile phones and on social media.

Our web and mobile ecosystem operates as an events community where people can discover and plan events with their friends. It provides real-time sales statistics and event organiser tools that can be used to connect more meaningfully with audiences and promote future events.

Our mission is simple: Make people go out more.

Billetto was founded in 2009 and operates in 14 European markets, selling over 2 million tickets a year. We’ve helped over 80.000 organisers plan, promote, and sell tickets for their events.